مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 14:202020-12-19اقتصادي

کمک مؤمنانه| توزیع 200 بسته حمایتی و بهداشتی در بین نیازمندان پارس آباد


به مناسب فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستار 200 بسته حمایتی در بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

- حسن نوری بعد از ظهرامروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از اردبیل اظهار کرد: به مناسب فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستار 200 بسته حمایتی توسط کانون بسیج مداحان سپاه شهرستان پارس آباد در بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

وی افزود: هرکدام از این بسته ها شامل اقلام بهداشتی، صابون، ماسک ، مایع ضدعفونی کننده، دستکش و یک عدد کارت هدیه به ملبغ 300 هزار تومان و ارزش ریالی هر بسته در مجموع 500 هزار تومان است.

فرمانده سپاه پارس آباد بیان داشت: بسیج منحصر به دوران دفاع مقدس و روز بحران نیست، بلکه بسیج در همه عرصه ها نقشی اثرگذار دارد.

وی ادامه داد: بسیج مداحان، خیمه گاهی است برای همه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که با فعالیت های اثرگذار دینی، فرهنگی و اقدام به موقع، از اسلام و انقلاب دفاع می کنند.

نوری بیان کرد: این تشکل مردمی باید با توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی بین مداحان در راستای تحقق بخشی به منویات رهبری، آمادگی خود را برای دفاع همه جانبه از انقلاب تقویت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه| توزیع 200 بسته حمایتی و بهداشتی در بین نیازمندان پارس آباد

کمک مؤمنانه| توزیع 200 بسته حمایتی و بهداشتی در بین نیازمندان پارس آباد